1 item toegevoegd je winkelmandje We konden het niet aan je winkelmandje toevoegen, we hebben momenteel maar 1 van dit item in stock

Veelgestelde Vragen

Jouw account
Hoe maak ik een account aan?

Om te winkelen op www.pro-duo-particuler.be moet u zich registreren voor een online account door op de link "Mijn account" bovenaan of onderaan elke pagina van de website te klikken en wij zullen u door de werkwijze begeleiden. Onze website is voor iedereen toegankelijk.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten - wat moet ik doen?

Op dezelfde plaats waar je gewoonlijk jouw inloggegevens invoert, klik je op "wachtwoord vergeten" en je kunt het opnieuw instellen.

Ik ben al klant in een Pro-Duo winkel, moet ik dan nog een online account aanmaken?

Als je ons je e-mailadres hebt gegeven, dan heb je al een online account bij ons, maar je moet op de link Mijn wachtwoord opnieuw instellen klikken om je online wachtwoord in te stellen - dan ben je klaar om te winkelen!
Als je je e-mailadres niet eerder hebt opgegeven of als je na een paar minuten geen nieuw wachtwoord hebt ontvangen (controleer je spam), neem dan contact op met onze klantenservice via klantendienst.be@pro-duo.com of bel ons op 09/293.00.72. Dan activeren we handmatig jouw online account.

Hoe update ik mijn persoonlijke gegevens?

In "Mijn account" vindt u een sectie genaamd "Mijn gegevens beheren" waar u al uw informatie kunt bijwerken.

Heb ik een Professionele Pro-Duo kaart nodig om bij jullie te shoppen?

Als je een haar- en schoonheidsprofessional bent of een haar- en beautystudent, dan moet je onze speciale website voor professionals gebruiken op https://www.pro-duo.be/nl/ waarvoor je uw een Pro-Duo kaart nodig hebt. Maar je hebt er geen nodig om hier te winkelen. Onze producten zijn hier voor iedereen beschikbaar.

Ik wens niet langer een account te hebben

Neem a.u.b. Contact op met onze klantendienst via klantendienst.be@pro-duo.com zij kunnen jouw account uit ons systeem verwijderen.

Orders
Ik heb problemen met het plaatsen van mijn order.

Dit kan verschillende redenen hebben:
Controleer of jouw factuur- en afleveradressen in België zijn en up-to-date zijn, en of je alle verplichte velden hebt ingevuld. Controleer of je met een geldige betaalmethode hebt betaald of vraag bij jouw bank of er geen problemen zijn met jouw bankrekening. Controleer of jouw betaalkaart niet is verlopen. Wacht 24u of probeer een andere betaalmethode.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Wacht 10 minuten na het plaatsen van jouw bestelling en controleer vervolgens jouw map met ongewenste e-mail / spam voor het geval jouw e-mailprovider ze naar deze mappen heeft verplaatst. Heb je nog steeds geen e-mail ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via klantendienst.be@pro-duo.com of bel ons op 09/293.00.72

Mijn promo code werkt niet.

Controleer eerst of de promotiecode exact is ingevoerd zoals weergegeven, zonder spaties. Je kunt dezelfde promotie geen twee keer gebruiken, als je deze promotiecode eerder heeft gebruikt, kan deze niet opnieuw worden ingewisseld. We hebben vaak minimale uitgaven en voorwaarden voor onze promoties, zoals alleen voor bepaalde merken of producten, controleer a.u.b. de algemene voorwaarden van jouw aanbieding om er zeker van te zijn dat je in aanmerking komt. Cadeaubonnen kunnen alleen in winkels worden gebruikt. Mocht je nog steeds problemen hebben, neem dan contact met ons op via klantendienst.be@pro-duo.com of bel ons op 09/293.00.72.

Hoe kan ik mijn order volgen?

Details over jouw order kan u terugvinden onder "mijn bestellingen" in jouw account. Je zal een track and trace link ontvangen van PostNL dat geactiveerd wordt van zodra PostNL jouw order van ons ontvangen heeft.

Wanneer wordt mijn order bezorgd?

Voor meer informatie over leveringstermijnen gelieve onze pagine Bezorging en leveringstijden te raadplegen.

Ik heb mijn order nog niet ontvangen.

Controleer of jouw bestelling is verzonden door het gedeelte "Mijn bestellingen" van jouw account te bekijken. Als het meer dan 2 dagen geleden is verzonden, neem dan contact met ons op via klantendienst.be@pro-duo.com of bel ons op 09/293.00.72 zodat we je verder kunnen helpen. Stuur ons jouw bestelnummer (BR...), e-mailadres, naam en adres zodat we je makkelijk en snel verder kunnen helpen.

Kan ik telefonisch bij de webshop een bestelling plaatsen?

Het spijt ons dat we voor onze online winkel geen telefonische bestellingen kunnen aannemen.

Ik heb mijn factuur nog niet ontvangen. Waar kan ik deze vinden?

Jow factuur wordt automatisch per mail verzonden wanneer jouw bestelling volledig is en klaar is om ons magazijn te verlaten. Heb je jouw bestelling al ontvangen maar jouw factuur nog niet, neem dan contact met ons op via klantendienst.be@pro-duo.com. Voeg jouw ordernummer en adres toe in jouw bericht zodat wij snel jouw order/factuur kunnen vinden.

Levering
Hoe zal u mijn order bezorgen?

Voor de bezorging van jouw pakket werken we samen met PostNL. Je kan meer te weten komen over PostNL via www.postnl.be.

Hoe kan ik mijn order volgen?

Details over jouw order kan je terugvinden onder "mijn bestellingen" in jouw account. Je zal een track and trace link ontvangen van PostNL dat geactiveerd wordt van zodra PostNL je order van ons ontvangen heeft. Niet thuis tijdens de bezorging? PostNL laat geen papieren briefje meer achter. Via track & trace weet je altijd waar jouw pakket is. Hou ook je e-mail in de gaten.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.

Wacht 3 werkdagen na het plaatsen van jouw bestelling voordat je contact met ons opneemt om te controleren of jouw goederen zijn verzonden. Als in het gedeelte "Mijn bestellingen" van de website jouw bestelling wordt weergegeven als verzonden, controleer dan jouw map met ongewenste e-mail / spam voor het geval jouw e-mailprovider deze naar deze mappen heeft verplaatst. Als je nog steeds geen e-mail hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via klantendienst.be@pro-duo.com of bel ons op 09/293.00.72, dan kunnen we je verder helpen.

Mijn bestelling is niet aangekomen.

Alvorens contact met ons op te nemen, controleer eerst of jouw bestelling wordt weergegeven als verzonden. Om er zeker van te zijn dat alles in orde is, ga dan naar jouw account en klik op "Mijn bestellingen". Als jouw producten zijn aangegeven als verzonden maar je hebt ze niet ontvangen, volg dan jouw pakket op https://www.postnl.be/ of via de track and trace link die je ontving van PostNL. Als je na 48 uur na de dag van verzending nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact met ons op met jouw bestelreferentie via klantendienst.be@pro-duo.com of bel ons op 09/293.00.72 en wij zullen je helpen om dit op te lossen.

Mijn bestelling is aangekomen maar is beschadigd.

We doen er alles aan om jouw bestelling intact, veilig en op tijd te verzenden ... maar er zijn soms uitzonderingen en daar willen we je graag bij helpen. Als je pakket beschadigd is aangekomen, maak het dan niet open en weiger levering van de koerier en neem contact op met onze klantenservice. Als een of meer van de artikelen in jouw levering beschadigd zijn, neem dan foto's en neem rechtstreeks contact met ons op via klantendienst.be@pro-duo.com om een vervanging of een retourzending te regelen.

Enkele producten ontbreken in mijn geleverd order.

Het kan zijn dat we je meerdere pakketten hebben gestuurd voor je bestelling. Soms is een artikel niet op voorraad en zal het niet bij jouw bestelling zitten.
Ons systeem houdt het artikel bij dat er nog bij jou geleverd moet worden. We sturen het artikel naar jou toe van zodra wij een nieuwe levering hebben ontvangen. Maar neem gerust contact met ons op met jouw ordernummer, postcode en huisnummer via klantendienst.be@pro-duo.com zodat wij je meer informatie kunnen geven.

Ik heb producten ontvangen die ik niet besteld heb.

Af en toe gebeuren er fouten - als je een product ontvangt dat je niet hebt besteld, hoef je je geen zorgen te maken, er zijn geen kosten voor in rekening gebracht. Neem contact met ons op via klantendienst.be@pro-duo.com of bel ons op 09/293.00.72 om het probleem op te lossen.

Pro-Duo prof kaart
Wat is een Pro-Duo kaart?

Onze professionele Pro-duo kaart wordt exclusief uitgegeven aan haar- en schoonheidsprofessionals en haar- en schoonheidsstudenten.

Hoe kan ik bij jullie shoppen als ik geen professionele Pro-Duo kaart heb?

Als u niet in de professionele branche bent, kunt u nog steeds bij Pro-Duo winkelen op deze website, alleen voor particuliere klanten.

Teruggave
Hoe kan ik een artikel retourneren dat defect is?

Neem contact op met onze klantenservice via klantendienst.be@pro-duo.com of bel ons op 09/293.00.72 zodat we de garantie kunnen controleren en je aanvraag zo snel mogelijk kunnen verwerken en we een vervanging of een terugbetaling voor je kunnen regelen. Als er artikelen beschadigd zijn, maak dan een foto van de schade.
Indien u de goederen zonder opgave van een reden aan ons wil retourneren, kan u terecht op onze pagina over het herroepingsrecht

Hoe kan ik een product retourneren dat niet gewenst is?

U kunt de goederen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (Pro-Duo NV, E-commerce retour dienst, Traktaatweg 1, 9000 Gent, België, klantendienst.be@pro-duo.com, +32 9 293 0072) via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het bijgevoegde modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Wij nemen de kosten voor het terugzenden van de goederen voor onze rekening, op voorwaarde dat u vooruitbetaalde retourlabel gebruikt dat in de doos zit. Indien u dit retourlabel niet gebruikt, is de retourzending voor uw eigen rekening, aangezien wij helaas geen verzendkosten kunnen vergoeden. De goederen zullen met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons worden teruggezonden. Voor meer informatie kan u terecht op onze pagina over het herroepingsrecht.

Zijn er producten dat ik niet mag retourneren?

Het herroepingsrecht is (onder meer) niet van toepassing op de volgende producten: o producten waarvan de verzegeling door de Klant na levering geopend werd en die om redenen van hygiëne of gezondheidsbescherming niet kunnen worden geretourneerd;
o producten die volgens de specificaties van de Klant gemaakt werden of duidelijk gepersonaliseerd zijn;
o goederen die snel bederven of met een beperkte houdbaarheid.

Voor meer informatie kan u terecht op onze pagina over het herroepingsrecht.

Prijzen en promoties
Mijn promo code werkt niet.

We hebben vaak minimale uitgaven en algemene voorwaarden voor onze promoties. Sommige promoties zijn niet van toepassing op bepaalde merken of producten dus controleer onze algemene voorwaarden voor jouw aanbieding om ervoor te zorgen dat je in aanmerking komt. Mocht je nog steeds problemen hebben, neem dan contact met ons op via klantendienst.be@pro-duo.com of bel ons op 09/293.00.72

Zijn sommige producten uitgesloten voor een bepaalde promotie?

Ja, alle details kan je vinden onder onze algemene voorwaarden.

Zijn de prijzen online hetzelfde als in de winkel?

Ja, wij bieden dezelfde prijzen aan als in de winkel.

Winkels
Hoe kan ik uitzoeken of er voorraad is in de winkel waar ik normaal shop?

Op dit moment is deze functie nog niet beschikbaar, maar we hopen deze faciliteit in de toekomst te hebben. Je kan onze winkels telefonisch bereiken om te controleren of een product beschikbaar is. Meer informatie over onze winkels kan je vinden op www.pro-duo-particulier.be/nl/stores

Kunt u mij de openingstijden van winkels laten weten?

De openingsuren van onze winkels kan je vinden op www.pro-duo-particulier.be/nl/stores

Waar kan ik uw winkellocatie vinden?

We hebben 51 winkels in heel België Check via www.pro-duo-particulier.be/nl/stores voor uw dichtsbijzijnde winkel.